Liity jäseneksi

Onko hyvä perhehoito sinulle sydämen asia? Perhehoitajien yhdistys on tarkoitettu juuri sinulle perhehoitaja, joka etsit vertaistukea, tietoa, virkistystä tai vaikuttamismahdollisuuksia perhehoidon parissa. Vain yhdistyksen jäsenenä sinulla on mahdollisuus osallistua ja vaikuttaa oman jäsenyhdistyksesi toimintaan. Perhehoitajien itsenäiset yhdistykset muodostavat Perhehoitoliiton yhdessä sijaisperheiden nuorten yhdistyksen SINUT ry:n kanssa.

Valtakunnallisena järjestönä Perhehoitoliitto puolestaan edistää toiminnallaan kaikkien perhehoitajien ja perhehoidossa hoidettavien lasten, aikuisten ja ikäihmisten hyvinvointia. Liittymällä yhdistykseen liityt myös osaksi isoa perhehoitoperhettä – toimimaan yhdessä laadukkaan perhehoidon puolesta!

Pirkanmaan perhehoitoyhdistys on Perhehoitoliiton jäsenjärjestö ja saa liitolta tukea mm. yhteistyöprojektien muodossa. Liitto pitää yllä jäsenrekisteriä ja hoitaa jäsenlaskutukset.

Yhdistyksen jäseneksi voivat liittyä sellaiset henkilöt, joilla on tai on ollut hoidossaan sijoitettuja lapsia, kehitysvammaisia tai ikäihmisiä. Jäsenmaksu on 35 € varsinaiselta jäseneltä (sisältäen Perhehoito-lehden). 20 euron jäsenmaksu ei sisällä lehteä / digilehteä. Perheenjäseneltä 20€.
Yksityishenkilöt ja yritykset voivat tukea yhdistyksen toimintaa liittymällä kannatusjäseniksi. Kannatusjäsenmaksu on vähintään 20 €, halutessa myös enemmän.