Suomen Perhehoitajat ry

Suomen Perhehoitajat ry toimii perhehoitajien etujärjestönä ja edunvalvojana. Yhdistys edistää laadukkaan perhehoidon toteutumista korostaen oikeusperustaisuutta sekä perhehoidon tuen toteutumista. Toimintamme perustuu jäsenistömme tarpeisiin. Tunnistamme perhehoidon monimuotoisuuden, vaikuttavuuden ja haasteet. Yhdistys toimii kaikilla perhehoidon osa-alueilla: lapset, ikäihmiset, kehitysvammaiset, mielenterveyskuntoutujat.

Yhdistys toimii aktiivisesti eri toimijoiden kanssa, kuten esimerkiksi hyvinvointialueet. Tavoitteena on ylläpitää ja kehittää yhteistyötä sekä toimintatapoja, jotta laadukas perhehoito toteutuu. Emme välttele myös vaikeisiin asioihin tarttumista.

Me yhdistyksenä haluamme olla tukemassa matkaasi perhehoitajana ja tarjoamme jäsenillemme koulutusta, vertaistukea ja virkistäytymistä. Tule mukaan toimintaamme – voit olla aktiivinen tai passiivinen tai kaikkea siltä väliltä, panostasi tarvitaan. Liity jo tänään, yhdessä olemme enemmän!