Lastensuojelun perhehoidon alueellinen asiantuntijatapaaminen Etelä-Suomi

30.01.2025 klo 09.00 – 30.01.2025 klo 12.00
Teams

Muutoskykyisyys, joustavuus ja toivo: Mitä on resilienssi perhehoidossa?

Perhehoidon polku on aina keskeneräinen polku. Päivittäin mietimme missä olemme, mikä on auttanut meitä selviytymään tai ratkaisemaan arjen tilanteita ja huomaamaan toivon. Mikä on saanut minut jatkamaan omassa tehtävässäni perhehoidon parissa?

Lastensuojelun perhehoidon asiantuntijatapaamiset on tarkoitettu yhdessä oppimisen paikaksi perhehoitajille sekä perhehoidon parissa työskenteleville. Tavoitteena on koota perhehoidon toimijat yhteen keskustelemaan ajankohtaisista perhehoidon teemoista sekä jakamaan hyviä käytäntöjä. Lastensuojelun perhehoidon asiantuntijapäivät järjestetään vuosittain yhdessä Perhehoitoliiton, Pelastakaa lapset ry:n ja Pesäpuu ry:n kanssa.

Pyydämme ilmoittautumaan oman alueen tapaamiseen, sillä pyrimme ottamaan esiin alueellisesti ajankohtaisia asioita. Etelä-Suomen lisäksi samanlainen tilaisuus järjestetään: Väli-Suomi 6.2.2025 klo 9–12 ja Pohjois-Suomi 13.2.2025 klo 9–12, lisätiedot tapahtumakalenteristamme.

Aika: 30.1.2025 klo 9–12

Paikka: Teams

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu Etelä-Suomen tilaisuuteen 20.1.2025 mennessä tästä linkistä. Huomaathan, että ilmoittautuminen on sitova. Mahdolliset peruutukset tulee tehdä vahvistussähköpostissa olevan linkin kautta, tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen tapahtumasihteeri@perhehoitoliitto.fi