Meidän sakki® -sisarusryhmien ohjaajavalmennus

03.02.2025 – 13.02.2025

Meidän sakki® -sisarusryhmät ovat sijaisperheiden sisarussuhteita vahvistavia vertaisryhmiä, joihin ovat tervetulleita kaikki sijaisperheissä elävät lapset ja nuoret taustastaan riippumatta.
Ryhmiä voivat ohjata perhehoidon ammattilaiset ja henkilöt, joilla on kokemusta perhehoidosta yhdessä.

Valmennus on tarkoitettu perhehoitajille, vertaisasiantuntijoille, vertaisryhmien ohjaajille, mentoreille sekä perhehoitajien vertaisuuteen perustuvaa tukea järjestävien organisaatioiden työntekijöille.

Valmennuksen jälkeen

• Tunnistat ja osaat kuvata omiin aikaisempiin kokemuksiin perustuvia käsityksiäsi sisaruudesta.
  • Ymmärrät vertaisuuden merkityksen koko perheen huomioimisen ja ihmissuhteiden vahvistamisen perhehoidossa.
  • Osaat soveltaa teoriatietoa sisarussuhteista ja koko perheen huomioimisesta sisarusryhmää ohjatessa.

Valmennus sisältää ennakkotehtävän sekä välitehtävän. Ennakkotehtävä palautetaan verkkoalustalle valmennuksen alkaessa. Tiedot ennakkotehtävästä saat sähköpostitse.

Aika: Koulutus toteutuu ajalla 3.-13.2.2025.

3.2. Oppimisalusta aukeaa ja ennakkotehtävän palautus.

3.-5.2. ensimmäinen itseopiskelujakso

6.2. ensimmäinen verkkotapaaminen klo 13.30-16.00

7.–12.2. toinen itseopiskelujakso

13.2. toinen verkkotapaaminen 13.30-16.00

Paikka: Valmennus järjestetään verkossa.
Hinta: 138 €
Ilmoittautuminen: Voit ilmoittautua tämän linkin kautta 26.1. mennessä. Peruutus on maksuton viimeiseen ilmoittautumispäivään saakka. Sen jälkeen tulleesta peruutuksesta veloitamme koko koulutusmaksun. Ilmoita peruutuksesta osoitteeseen tapahtumasihteeri@perhehoitoliitto.fi. Osallistujan voi tarvittaessa vaihtaa.

Valmentaja:  Kehittämispäällikkö Anu Lehtosaari, Perhehoitoliitto ry
Lisätietoja: Järjestelyihin liittyvissä asioissa kysymyksiin vastaa tapahtumasihteeri@perhehoitoliitto.fi, puh. 044 766 3301 ja sisältöön liittyvissä kysymyksissä Anu Lehtosaari, puh 040 310 1443anu.lehtosaari@perhehoitoliitto.fi