Neuropsykiatrinen erityisyys -koulutus

03.12.2024 – 12.12.2024

Neuropsykiatriseen erityisyyteen eli nepsyyn liittyviin kysymyksiin keskittyvä koulutus perhehoitajille ja perhehoidon työntekijöille.

Koulutuksen jälkeen
• tiedät, mitä nepsy-kirjolla tarkoitetaan
• tunnistat millaisia haasteita nepsy tuo – ja liittyykö siihen myös vahvuuksia?
• tiedät kuinka auttaa ja tukea lasta, nuorta ja aikuista arjen tilanteissa

Aika: Koulutus toteutuu ajalla 3.-12.12.2024. Itseopiskeluaika on 3.-11.12. ja verkkotapaaminen 12.12. klo 14–16
Paikka: Verkossa.
Hinta: 49 € / hlö
Ilmoittautuminen: Voit ilmoittautua koulutukseen tästä linkistä 27.11. mennessä. Huomaathan, että ilmoittautuminen on sitova. Mahdolliset peruutukset tulee tehdä 27.11.2024 mennessä. Sen jälkeen tapahtuneesta peruuttamisesta veloitamme 100 % osallistumismaksusta. Ilmoittautumisen voi perua laittamalla sähköpostia osoitteeseen tapahtumasihteeri@perhehoitoliitto.fi. Osallistujan voi myös tarvittaessa vaihtaa maksutta.
Kouluttajat: Perhehoidon asiantuntija Minni Haveri ja toiminnanjohtaja Merja Lehtiharju, Perhehoitoliitto
Lisätietoa: Järjestelyihin liittyvissä asioissa kysymyksiin vastaa tapahtumasihteeri@perhehoitoliitto.fi, puh. 044 766 3301 ja sisältöön liittyvissä kysymyksissä Minni Haveri, minni.haveri@perhehoitoliitto.fi, puh. 040 310 1445