Työnohjaajana perhehoidon kentällä -täydennyskoulutus työnohjaajille

20.01.2025 – 23.01.2025

Koulutuksessa perehdymme perhehoidon rakenteisiin, lainsäädäntöön, perhehoitajan tuen kokonaisuuteen sekä eri toimijoiden vastuualueisiin niiltä osin kuin se työnohjauksen näkökulmasta on merkityksellistä. Pureudumme perhehoitajan arjen erityispiirteisiin eri perhehoidon muodoissa tutkien niiden tuottamia tarpeita ja merkityksiä työnohjaustilanteisiin. Tutkailemme myös perhehoitoperheen kaikkien lasten oikeuksien toteutumista perhehoitoperheen arjessa ja työnohjauksen mahdollisuutta olla koko perhettä huomioon ottavan perhehoidon tukena.

Täydennyskoulutus on tarkoitettu työnohjaajille, jotka haluavat toimia perhehoidon kentällä. Koulutuksen käyneellä on mahdollisuus saada yhteystiedot Perhehoitoliiton verkkosivuilla olevaan työnohjaajien yhteystietoluetteloon.

Aika: Koulutus toteutuu ajalla 20.-23.1.2025, vuorovaikutuksellinen itseopiskelu 20.–22.1. ja verkkotapaaminen 23.1. kello 10.00–15.30 (Teams)

Paikka: Verkossa. Voit työskennellä verkko-oppimisalustalla itsenäisesti oman aikataulusi mukaisesti.

Hinta: 245 € / hlö

Kouluttaja: Lasten ja nuorten perhehoidon kehittämispäällikkö Anu Lehtosaari ja aikuisten perhehoidon kehittämispäällikkö Sanna Kosonen, Perhehoitoliitto

Ilmoittautuminen: Voit ilmoittautua koulutukseen tästä 14.1.2025 mennessä. Huomaathan, että ilmoittautuminen on sitova. Mahdolliset peruutukset tulee tehdä 14.1.2025 mennessä. Sen jälkeen tapahtuneesta peruuttamisesta veloitamme 100 % osallistumismaksusta. Ilmoittautumisen voi perua laittamalla sähköpostia osoitteeseen tapahtumasihteeri@perhehoitoliitto.fi. Osallistujan voi myös tarvittaessa vaihtaa maksutta.

Lisätietoa: Järjestelyihin liittyvissä asioissa kysymyksiin vastaa tapahtumasihteeri@perhehoitoliitto.fi, puh. 044 766 3301 ja sisältöön liittyvissä kysymyksissä anu.lehtosaari@perhehoitoliitto.fi, puh. 040 310 1443