Perhehoitoliitto täyttää 40 vuotta: Tervetuloa juhlaseminaariin ja -risteilylle!

Piirroskuvassa on paljon ihmisiä, joista osalla on ilmapalloja kädessään.
Kuva: Jonna Markkula

Perhehoitoliitolla tulee vuonna 2023 täyteen pyöreät neljä vuosikymmentä. Juhlallisuudet värittävät liiton toimintaa vahvasti pitkin vuotta.

Juhlavuoden päätapahtuma on 21.4.2023 Jyväskylässä järjestettävä maksuton ja kaikille avoin Perhehoitoliitto 40 vuotta –juhlaseminaari. Seminaarin pääpuhujat ovat vanhusasiavaltuutettu Päivi Topo, sosiaali- ja terveysministeriön osastopäällikkö Anna Cantell-Forsbom ja kouluttajapsykoterapeutti, työnohjaaja Marko Lamberg

Ilmoittauduthan juhlaseminaariin viimeistään 2.4.2023. Lisätiedot ja ilmoittautumisohjeet löytyvät Perhehoitoliiton tapahtumakalenterista.

21.4.2023 Jyväskylässä järjestetään myös iltajuhla. Kyseessä on kutsuvierastilaisuus. Kutsut ja ilmoittautumisohjeet on lähetetty erikseen.

Juhlavuoden toinen suurtapahtuma on Perhehoitoliiton juhlaristeily8.–9.6.2023 Turusta Viking Gracen iltalähdöllä. Mukaan on lähdössä sankoin joukoin perhehoitajia perheineen. Risteilylle ilmoittaudutaan tämän linkin kautta viimeistään 4.4.2023.

Lue lisää juhlaseminaarista, risteilystä ja muista juhlallisuuksista Perhehoitoliitto 40 vuotta -sivultamme!

Avainsanat: , , , ,