Henkilöstömuutoksia Perhehoitoliitossa

Kuvassa on Perhehoitoliiton työntekijöitä.
Minna Laine, Olli Koikkalainen ja Titta Turunen. Kuvat: Petteri Kivimäki

Perhehoitoliiton tiedottajaksi ja Perhehoito-lehden toimitussihteeriksi on nimetty Olli Koikkalainen. Hän on hoitanut kyseistä tehtävää Kirsi-Marja Nurmisen vuorottelu- ja opintovapaiden sijaisena syksystä 2020 lähtien. Koikkalaisen toimi on nyt vakituinen Nurmisen vaihdettua työpaikkaa alkuvuodesta.

Keväästä 2021 alkaen Perhehoitoliiton vapaaehtoistoiminnan koordinaattorina toiminut Titta Turunen jatkaa tehtävässään 31.7.2026 saakka. Hän sijaistaa toimessa Minna Lainetta

Minna Laine siirtyi alkuvuodesta 2020 hankepäälliköksi Perhehoitoliiton Kotona perheessä -hankkeeseen, joka päättyy tänä vuonna. Kesällä 2023 hän aloittaa Perhehoitoliiton uuden, kolmevuotisen Kodista kotiin -hankkeen hankepäällikkönä.Terttu Tiainen aloitti Perhehoitoliiton määräaikaisena toimistosihteerinä tammikuussa 2023.

Avainsanat: , , , , , ,