Ikäihmisten perhehoidon alueelliset vertaistuki- ja verkostopäivät

28.08.2024 – 29.08.2024
Rovaniemi

Tukea ja osaamisen vahvistamista ikäihmisten perhehoitajina toimiville. Päivien tarkoitus on koota yhteen ikäihmisten perhehoitajia verkostoitumisen ja alueella toimivan vertaistuen kehittämiseksi.
Perhehoitoliitto osallistuu osittain päivien kuluihin. Osallistujien vastuulle jää osallistumismaksu ja matkakustannukset, joihin kannattaa hakea tukea sijoittajalta.

Ohjelma:

1. Päivä

Aamiainen tarjolla 8-10 välillä.

10.00 Ketä meitä on koolla? Tutustumista ohjatusti.

11.00 Muistiystävällisyys perhehoidossa

12.00 Lounas

13.00 Laavukahvit ja ohjelmaa laavulla sekä luonnossa: Työnohjauksellinen tuokio ja luonnon ihmeitä.

18.00 Päivällinen

19.00 Rantasauna, illanviettoa ja pientä naposteltavaa

2. Päivä

8.00–9.00 Aamiainen tarjolla

9.00 Mielen hyvinvoinnin tukeminen perhehoitajan tehtävässä.

10.30 Tauko ja huoneitten luovutus

11.00 Perhehoito itsemääräämisoikeuden vahvistajana; kooste/ohje toiminnan tueksi.

12.30 Lounas

13.30 Mikä tekee perhehoidosta timantin?

15.00 Kahvit / Hyvää kotimatkaa!

Aika: 28.-29.8.2024
Paikka: Hotelli Metsähirvas, Toukolantie 49, 97130, Hirvas, Rovaniemi
Hinta: 110 € / hlö / kahden hengen huone, 150 € / hlö / yhden hengen huone (rajoitettu määrä, jaetaan toiveiden mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä).

Vetäjät: Sanna Kosonen, aikuisten perhehoidon kehittämispäällikkö ja Minni Haveri perhehoidon asiantuntija Perhehoitoliitto.

Ilmoittautuminen: voit ilmoittautua tästä linkistä 11.8.2024 mennessä. Huomaathan, että ilmoittautuminen on sitova. Mahdolliset peruutukset tulee tehdä 11.8.2024 mennessä. Sen jälkeen tapahtuneesta peruuttamisesta veloitamme 100 % osallistumismaksusta. Ilmoittautumisen voi perua laittamalla sähköpostia osoitteeseen tapahtumasihteeri@perhehoitoliitto.fi. Osallistujan voi myös tarvittaessa vaihtaa maksutta.
Lisätietoa: Järjestelyihin liittyvissä asioissa kysymyksiin vastaa tapahtumasihteeri@perhehoitoliitto.fi, puh. 044 766 3301 ja sisältöön liittyvissä kysymyksissä Minni Haveri puh. 040 310 1445, minni.haveri@perhehoitoliitto.fi