Ikäihmisten perhehoitajien Helmi-vertaistuki- ja verkostopäivät

19.02.2025 klo 09.30 – 20.02.2025 klo 16.00
Ylihärmä

Tukea ja osaamisen vahvistamista ikäihmisten perhehoitajina toimiville. Päivien tarkoitus on koota yhteen ikäihmisten perhehoitajia mahdollistaen vertaistukea ja verkostoitumista. Päivät tarjoavat lisäksi tiedollista tukea ja hyvinvoinnin vahvistumista.

Perhehoitoliitto osallistuu osittain päivien kuluihin. Osallistujien vastuulle jää osallistumismaksu ja matkakustannukset, joihin kannattaa hakea tukea sijoittajalta.

Päivät alkavat 19.2. aamukahvilla noin klo 9.30 ja päättyvät 20.2. klo 16 mennessä.
Tarkempi ohjelma julkaistaan myöhemmin.

Aika: 19.-20.2.2025

Paikka: Härmän Kylpylä, Vaasantie 22, 62375 YLIHÄRMÄ

Hinta: 110 € / hlö / 2 hengen huone. Yksin majoittuvien hintaan lisätään +35 €.

Ohjaajat: Sanna Kosonen, aikuisten perhehoidon kehittämispäällikkö ja Minni Haveri perhehoidon asiantuntija Perhehoitoliitto.

Ilmoittautuminen: voit ilmoittautua tästä linkistä 28.1.2025 mennessä.  Huomaathan, että ilmoittautuminen on sitova. Mahdolliset peruutukset tulee tehdä 28.1.2025 mennessä. Sen jälkeen tapahtuneesta peruuttamisesta veloitamme 100 % osallistumismaksusta. Ilmoittautumisen voi perua laittamalla sähköpostia osoitteeseen tapahtumasihteeri@perhehoitoliitto.fi. Osallistujan voi myös tarvittaessa vaihtaa maksutta.

Lisätietoa: Ilmoittautumiseen liittyvissä asioissa kysymyksiin vastaa tapahtumasihteeri@perhehoitoliitto.fi, puh. 044 766 3301 ja sisältöön liittyvissä kysymyksissä minni.haveri@perhehoitoliitto.fi, puh. 040 310 1445