Tilaa Perhehoito-lehti

Perhehoito-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa sekä perinteisenä paperiversiona että digitaalisena näköislehtenä Lehtiluukku-palvelussa. Voit valita vapaasti, kumman version lehdestä haluat. Tilaamalla lehden tuet Perhehoitoliiton toimintaa!

Näin tilaat printtilehden

Printtilehden määräaikaisen vuosikerran (neljä numeroa) hinta on 75 euroa ja kuuden kuukauden määräaikaistilauksen (kaksi numeroa) 55 euroa. Kestotilauksen hinta suoraan Perhehoitoliiton toimistosta tilattuna on 62 euroa/vuosi. Hinnat sisältävät 10 prosentin arvonlisäveron. Ahvenanmaalle tilatuissa lehdissä ei ole arvonlisäveroa.

Kestotilaus jatkuu ilman eri uudistusta, kunnes tilaaja toisin ilmoittaa. Uuden tilausjakson hinta on kulloinkin voimassa oleva. Tilaus voi alkaa missä vaiheessa vuotta tahansa. Lehden tilauksen voit tehdä ottamalla yhteyttä Perhehoitoliiton toimistoon: laskutus@perhehoitoliitto.fi tai puh. 040 310 1448.

Näin Tilaat digilehden ja pääset lukemaan sitä

Jos haluat pelkän digilehden, voit tilata sen suoraan Lehtiluukun sivuilta tästä linkistä. Digiversio on luettavissa kaikilla yleisimmillä päätelaitteilla: tietokoneella, älypuhelimella tai tabletilla.

Lukeaksesi digilehteä sinulla tulee olla voimassa olevan tilauksen lisäksi käyttäjätunnus Lehtiluukku-palveluun. Luo tunnus maksutta Lehtiluukun sivuilla tästä linkistä (valitse sivulla kohta ”Luo uusi käyttäjätunnus”).

Ensimmäisellä kirjautumiskerralla palveluun tulee syöttää lisäksi henkilökohtainen tilaajatunnus, jolla Perhehoito-lehden lukuoikeus aktivoidaan. Saat tunnuksen tilauksen yhteydessä. Jos tunnus unohtuu tai sen kanssa on ongelmia, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme: laskutus@perhehoitoliitto.fi tai puh. 040 310 1448.

Katso tästä yksityiskohtaiset ohjeet (pdf-tiedosto), miten Lehtiluukku-palvelu otetaan käyttöön ja tilaus aktivoidaan.

Huom! Jos olet Perhehoitoliiton jäsenyhdistyksen jäsen ja talouteesi tulee paperinen Perhehoito-lehti, voit halutessasi ruveta lukemaan ilman lisämaksua myös lehden digiversiota. Lähetä tällöin viesti osoitteeseen laskutus@perhehoitoliitto.fi. Ilmoita viestissäsi, haluatko lukea jatkossa pelkkää digilehteä vai digilehden lisäksi edelleen myös perinteistä printtilehteä.

Tilaa ilmainen näytenumero

Jos olet perhehoitoyhdistyksen jäsen ja perheeseesi tulee Perhehoito-lehti, voit tilata näytenumeron vaikkapa yhdistyksen jäsenyydestä kiinnostuneelle sijaisvanhemmalle tai perhehoitajalle, omalle sosiaalityöntekijällesi (varmista ensin, tuleeko hänelle jo lehti), perheeseesi sijoitetun lapsen, nuoren, aikuisen tai ikäihmisen läheiselle tai vaikka ystävälle.

Tilaa näytenumero sähköpostitse osoitteesta toimisto@perhehoitoliitto.fi tai puhelimitse numerosta 040 310 1440.