Perhehoidon tietopaketin päivitetty painos on ilmestynyt, tilaa omasi!

Kuvia Toimeksiantosuhteisen perhehoidon tietopaketti kirjan sivuilta.

Perhehoitoliiton kokoaman ja toimittaman Toimeksiantosuhteisen perhehoidon tietopaketin 6. uudistettu painos on ilmestynyt kesäkuussa 2023. Tietopakettiin on koottu jälleen ajantasaiset tiedot toimeksiantosuhteisesta perhehoidosta perhehoitajia, sosiaalityöntekijöitä ja kaikkia perhehoidon parissa työskenteleviä varten.

76-sivuinen julkaisu toimii tietolähteenä toimeksiantosuhteisen perhehoidon moninaisissa kysymyksissä ja tilanteissa. Mukana on paljon päivitettyä tietoa esimerkiksi hyvinvointialueiden roolista toimeksiantosuhteisessa perhehoidossa sekä perhehoitajien verotuksesta ja sosiaaliturvasta.

Voit tilata tietopaketin Perhehoitoliiton kaupasta. Hinta on Perhehoitoliiton jäsenyhdistysten jäsenille 13 euroa + toimituskulut, muille 17 euroa + toimituskulut. Yli kymmenen kappaleen tilauksista saa paljousalennuksen.

Avainsanat: , , , ,