Perhehoito-lehti on nyt Lehtiluukussa – Tutustu uudistuneeseen digilehteemme!

Kuvakaappaus Lehtiluukun sivuilta.
Tältä Perhehoito-lehti näyttää Lehtiluukku-palvelussa. Tutustu palvelun toimintaan tarkemmin klikkaamalla kuvaa!

Perhehoitoliiton julkaiseman Perhehoito-lehden vuoden ensimmäinen numero on julkaistu 21.2.2024 tuttuun tapaan sekä printti- että digilehtenä. Numeron teemana on perhehoidon turvallisuus. Lehden pääjutussa tutustutaan päijäthämäläiseen ikäihmisten perhekotiin, jossa turvallisuusasiat on huomioitu poikkeuksellisen hyvin.

Perhehoito-lehden digitaalisen näköislehden palveluntuottaja on vaihtunut. Digilehti on nyt luettavissa Lehtiluukku-palvelussa aiemmin käytössä olleen Lukusalin sijaan. Lehtiluukussa on Suomen laajin valikoima digitaalisia aikakaus- ja sanomalehtiä.

Perhehoito-lehden lukeminen Lehtiluukussa onnistuu kaikilla yleisimmillä päätelaitteilla: tietokoneella, älypuhelimella tai tabletilla. Palvelun kautta on myös mahdollista tilata Perhehoito-lehden pelkkää digiversiota joko kestotilauksena, vuoden määräaikaisuutena tai yksittäisinä irtonumeroina.

Lue sivuiltamme, miten pääset lukemaan Perhehoito-lehteä Lehtiluukussa. Voit halutessasi tilata edelleen myös perinteistä paperilehteä tai liittää digilehden lukuoikeuden printtilehden tilaukseen.

Tilaamalla Perhehoito-lehden printti- tai digiversion tuet Perhehoitoliiton toimintaa!

Avainsanat: , , , , , ,