Saavutettavuus

Perhehoitoliiton verkkopalvelun saavutettavuusseloste

Perhehoitoliitto.fi-sivustoa koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, jossa edellytetään, että julkisten verkkopalvelujen on oltava saavutettavia. Tämä saavutettavuusseloste koskee verkkopalvelua www.perhehoitoliitto.fi ja on päivitetty 27.8.2020.

Verkkopalvelun saavutettavuus

Sivusto täyttää saavutettavuusvaatimukset suurelta osin. Vain muutamat tiedostot, joihin sivuilta linkitetään, eivät ole saavutettavia. Tällaisia ovat esimerkiksi Perhehoito-lehden artikkeleista tehdyt pdf-tiedostot sekä Perhehoitoliiton julkaisuista tai esitteistä tehdyt pdf-tiedostot.

Huomasitko jonkun muun saavutettavuuspuutteen sivustollamme?

Kerro siitä meille, niin teemme parhaamme puutteen korjaamiseksi. Lähetä huomiosi sähköpostilla osoitteeseen toimisto@perhehoitoliitto.fi tai soita numeroon 040 310 1440.

Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi