Tärkeää tietoa: Toimi näin saadaksesi Perhehoitoliiton uutiskirjeen jatkossakin

Neonvärinen piirros kirjekuoresta, johon on kuvattu @-merkki.
Kuvituskuva: Adobe Stock

Perhehoitoliiton uutiskirje uudistuu kesällä 2024. Maksuton uutiskirjeemme ilmestyy myös vastedes kuusi kertaa vuodessa, mutta syksystä alkaen se toimitetaan eri ohjelmistolla kuin aiemmin.

Tietosuojasyistä emme voi siirtää tai kopioida uutiskirjeen tilaajien sähköpostiosoitteita toisen uutiskirjeohjelmiston käyttämälle palvelimelle. Saadaksesi Perhehoitoliiton uutiskirjeen jatkossakin käy täyttämässä tämä lomake.

Ellet ole tilannut uutiskirjettämme aiemmin, voit myös liittyä uudeksi tilaajaksi täyttämällä samaisen lomakkeen. Kun olet täyttänyt ja lähettänyt lomakkeen, saat sähköpostiisi vahvistusviestin tilauksestasi. Se saattaa ohjautua roskapostikansioihin, joten kannattaa tarkkailla myös niitä.

Perhehoitoliiton uutiskirjeen tilaajista kerätään ja tallennetaan vain sähköpostiosoite, ei muita tietoja. Sähköpostiosoitteet tallennetaan Mailchimp-ohjelmiston käyttämille palvelimille. Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille.

Avainsanat: , , ,