Perhehoitoliitto.fi uudistui: Verkkokauppa ja verkkolehti täydentävät liiton sähköistä tarjontaa

Perhehoitoliiton julkaisemia oppaita, esitteitä, kirjoja, lehtiä ja muita tuotteita levitettynä vierekkäin.
Perhehoitoliiton uuteen verkkokauppaan on koottu Perhehoitoliiton maksuttomat ja maksulliset tuotteet. Voit maksaa tilauksesi nopeasti ja turvallisesti saman tien verkkopankissa tai maksukortilla. Kauppaan pääset klikkaamalla yllä olevaa kuvaa.

Perhehoitoliiton verkkosivusto perhehoitoliitto.fi uudistui kokonaisuudessaan kesällä. Valtaosa edelliseltä sivustolta tutuista sisällöistä on käytettävissä edelleen, osa tosin löytyy nyt hieman eri paikasta tai eri osiosta kuin ennen.

Kun etusivua selaa alaspäin, näkyviin tulee tietoa liiton ajankohtaisista asioista ja tapahtumista. Sivuston ylälaidan otsikoita klikkaamalla aukeaa valikoita, joiden kautta näkee kaikkien alasivujen tarjonnan. Puhelimella selatessa vastaavat valikot saa näkymään näytön oikean yläkulman kuvakkeesta, jossa on päällekkäin kolme vaakaviivaa.

Sivuston tärkeimpiin uudistuksiin lukeutuu uusi, moderni verkkokauppa, jonka suora osoite on perhehoitoliitto.fi/kauppa. Kauppaan on sijoitettu Perhehoitoliiton maksuttomat ja maksulliset tuotteet, kuten tietopaketit, oppaat, kirjat ja korut. Maksuttomat tuotteet voi ladata kaupan kautta suoraan omalle laitteelle.

Uutta on, että maksulliset tuotteet voi nyt halutessaan maksaa saman tien ostoksia tehdessään käyttämällä verkkopankkia tai korttimaksua. Tilausta tehdessään asiakas saa myös valita, haluaako lähetyksen suoraan tiettyyn postiosoitteeseen vai Postin automaattiin. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen kokonaishintaan.

Tutustu uuteen verkkolehteen

Sivuston Ajankohtaista-osiossa on avattu Perhehoito-lehden uusi verkkolehti. Siellä pääsee lukemaan osan painetun lehden sisällöistä maksutta ja ilman tunnuksia. Verkkolehdessä on tarjolla myös uudenlaista mainostilaa. Perhehoito-lehden kaikki sisällöt saa luettavakseen tutusti tilaamalla joko printtilehden tai digitaalisen näköislehden.

Uutta ilmettä on saanut myös Perhehoitoliiton tapahtumakalenteri, joka löytyy nyt Ajankohtaista-osiosta. Saman osion alle on koottu lisäksi muun muassa Tiedotteet ja uutiset, Perhehoitoliiton blogi ja uutiskirjeet.

Muista myös muut tärkeät osiomme

Tietoa perhehoidosta – ja Tukea arkeen -osiot on suunnattu ennen kaikkea perhehoitajille ja perhehoidon järjestäjille, jotka kaipaavat tietoa ja vastauksia perhehoidon arjesta sekä sitä ohjaavista laeista ja käytännöistä. Vastauksia yleisiin askarruttaviin kysymyksiin on koottu myös Usein kysytyt kysymykset -sivulle.

Perustiedot eri perhehoidon muodoista ja perhehoitajaksi ryhtymisestä on koottu Perhehoitajaksi-osioon, jossa on myös perhehoidon järjestäjien yhteystietoja ja listaus perhehoidon infotilaisuuksia eri puolilla maata. Osioon pääsee myös kätevästi suoraan osoitteilla perhehoitajaksi.fi ja sijaisvanhemmaksi.fi.

Jokainen Perhehoitoliittoon kuuluva perhehoitoyhdistys voi ylläpitää liiton sivuston alaisuudessa maksutta yhdistyksensä kotisivuja. Yhdistyksille on luvassa ohjeistusta tästä syksyn aikana.

Muistathan myös, että voit auttaa perhehoidossa olevia lapsia, nuoria, aikuisia ja ikäihmisiä sekä heidän perhehoitajiaan perheineen tekemällä lahjoituksen tai tukemalla toimintaamme muuten. Tietoa eri vaihtoehdoista on koottu Tue toimintaamme -osioon.