Voit nyt tehdä lahjoituksia Perhehoitoliiton hyväksi!

Neljä lasta keinuu riippumatossa puistossa.
Kuva: Raisa Kyllikki Ranta

Haluatko tukea perhehoidossa olevien lasten, nuorten, aikuisten tai ikäihmisten hyvinvointia ja vertaistoimintaa? Nyt se on mahdollista suorin rahalahjoituksin, jotka kohdennetaan Perhehoitoliiton toimintaan.

Poliisihallitus on myöntänyt Perhehoitoliitolle rahankeräysluvan RA/2023/628. Keräyslupa on voimassa Manner-Suomessa toistaiseksi alkaen 19.5.2023.

Voit tehdä lahjoituksia osoitteen perhehoitoliitto.fi/lahjoita kautta. Lahjoitussumman voi päättää vapaasti. Lahjoitukset kerää ja välittää perille Auttamisesta arkea -palvelu. Myöhemmin Perhehoitoliiton käyttöön on tulossa myös muita lahjoituspalveluita.

Lahjoitusvaroja käytetään Perhehoitoliiton yleishyödylliseen toimintaan, kuten perhehoitajien edunvalvonnalliseen ohjaukseen ja koulutukseen, perhehoidon kehittämis- ja vaikuttamistyöhön, tiedon tuottamiseen ja välittämiseen perhehoitajille ja perhehoitoperheille, perhehoitajien ja perhehoidossa olevien lasten, nuorten, aikuisten ja ikäihmisten vapaaehtois- ja vertaistoiminnan tukemiseen, Perhehoitoliiton jäseninä olevien perhehoitoyhdistysten toiminnan tukemiseen ja Perhehoitoliiton hallinnoiman Perhehoidon tukirahaston tukemiseen.

Avainsanat: , , , , , ,