Oulun seudun Perhehoitajat ry on nyt Pohjois-Pohjanmaan Perhehoitajat ry

Perhehoitoliiton kolmanneksi suurin jäsenyhdistys, vuonna 1985 rekisteröity Oulun seudun Perhehoitajat ry, on vaihtanut nimeään. 361-jäseninen yhdistys tunnetaan nyt nimellä Pohjois-Pohjanmaan Perhehoitajat ry. Nimenmuutos on hyväksytty Patentti- ja rekisterihallituksessa.

Perhehoitoliittoon kuuluu kaikkiaan 22 perhehoitoyhdistystä: 21 perhehoitajien alueellista yhdistystä ja Suomen Sijaiskotinuoret Sinut ry. Niiden yhteenlaskettu jäsenmäärä oli vuoden 2021 lopussa 4 164. Suurimmat yhdistykset ovat Uudenmaan Sijaisperheet ry (577 jäsentä) ja Pirkanmaan Perhehoitajat ry (413).

Perhehoitoliiton varsinaisia jäseniä ovat perhehoitoyhdistysten lisäksii kumppanuusyhdistykset (Auta Lasta ry ja SOS-Lapsikylä ry). Liitolla on myös kolme yhteisökannatusjäsentä (AVA perhepalvelut OyFamilar Oy ja Vaasan kaupungin perhehoito) sekä kolme kunniajäsentä.

• Perhehoitoliiton jäsenet
  • talous- ja hallintopäällikkö Amanda Majasaari, amanda.majasaari@perhehoitoliitto.fi, puh. 040 310 1444.
Avainsanat: , , , , ,

Kommentoi artikkelia