Neljä poikaa halaa pöydän ääressä. Neljä poikaa halaa pöydän ääressä.

Verkkokauppa

Hyvää perhehoitoa – Toimeksiantosuhteisen perhehoidon tietopaketti

Tuotetunnus (SKU): 2500750

Hyvää perhehoitoa – Toimeksiantosuhteisen perhehoidon tietopakettiin on koottu kattavasti tietoa ja käytännön vinkkejä sekä perhehoitajille että sosiaalityöntekijöille ja muille perhehoidon parissa työskenteleville. Perhehoitoliiton asiantuntijoiden kokoama teos toimii kätevänä tietolähteenä perhehoidon moninaisissa kysymyksissä ja tilanteissa.

Uusin, monilta osin päivitetty painos on vuodelta 2023. Uusimmassa painoksessa on huomioitu muun muassa sote-uudistuksen ja hyvinvointialueiden tuomat muutokset.

Tietopaketti on perhehoidon pieni hakuteos, josta löytyy neuvoja ja toimenohjeita esimerkiksi silloin, kun:

• pohditaan mahdollisuuksia ryhtyä päätoimiseksi perhehoitajaksi.
  • perhehoitaja palailee työelämään tai sijoituksen päättyessä pohtii työttömyysturvan edellytyksiä.
  • kaikki ei ole sujunut suunnitelmien mukaan, ja tarvitaan tietoa oikeusturvakeinoista joko perhehoitajalle tai hänen hoidettavalleen.

Vinkki: Vähintään 10 tietopaketin tilauksesta saa 5 prosentin paljousalennuksen ja vähintään 20 kappaleen tilauksesta 10 prosentin alennuksen. Alennuksen saamiseksi tilaus tulee tehdä sähköpostitse (toimisto@perhehoitoliitto.fi) tai puhelimitse (p. 040 310 1440).

Huom! Painoksen julkaisun jälkeen tietopaketin tiettyihin osioihin on tullut päivityksiä muuttuneen lainsäädännön ja uusien tilastotietojen vuoksi. Perhehoitoliitto on julkaissut alkuvuodesta 2024 tietopakettiin lisälehden, johon muutokset on koottu. Lisälehti tulee automaattisesti kaikkien uusien tilauksien mukana. Voit myös ladata lisälehden maksutta tästä.

256 varastossa