#ÄitiniMun – Juhlista kanssamme äitiyttä kaikissa sen muodoissa!

Nainen ja kaksi lasta on pellolla ja katselee kukkia. Taustalla näkyy myös hevonen.
Lisätietoa kampanjasta saa klikkaamalla kuvaa.

Perhehoitoliiton #ÄitiniMun-kampanja alkoi maanantaina 29.4.2024. Kampanjan tarkoituksena on vaikuttaa positiivisesti niiden äitien ja lasten elämään, jotka tarvitsevat tukeamme. Haluamme lisätä tietoisuutta perhehoidosta ja kerätä varoja Perhehoitoliitolle.

Jokainen lapsi ansaitsee rakastavan ja turvallisen aikuisen elämäänsä, oli tämä sitten biologinen äiti, sijaisvanhempi tai muu läheinen. Lapsella voi olla monta rakastavaa äitiä ja mummoa, jotka ovat tärkeä osa lapsen elämää – juhlitaan siis heitä jokaista!

Kaikilla meillä on vain yksi elämä – ja yksi lapsuus. Yhdessä voimme tehdä suuren muutoksen niin äitien kuin lasten elämään. Tervetuloa mukaan kampanjaamme!

Kuinka voin osallistua?

Seuraa Perhehoitoliiton somekanavia ja jaa kampanjapostauksia omassa somessasi käyttäen #ÄitiniMun-tunnistetta. Jokainen kampanjan aikana jakamasi viesti auttaa lisäämään tietoisuutta perhehoidosta ja levittämään kiitollisuutta kaikille äideille.

Osallistu kampanjaan lahjoittamalla haluamasi summa sijaisäitien ja sijaisperheiden lasten hyväksi. Jokainen lahjoitus auttaa vahvistamaan perheiden hyvinvointia sekä tarjoamaan tukea sijaisäideille heidän tärkeässä tehtävässään vaikeinakin hetkinä.

Lahjoittamaan pääset tästä linkistä.

Rahankeräyslupa RA/2023/628

Avainsanat: , , , , ,