Läheiset perhehoitajina -työkokous

25.11.2024 klo 09.00 – 25.11.2024 klo 12.00

Läheiset perhehoitajina – Miksi erityistä tukea?

Työkokous lapsen läheisverkostosijoitusten kysymyksistä on yhteinen keskustelufoorumi, jossa jaetaan tietoa ja kokemuksia läheisverkostosijoituksiin liittyvistä käytännöistä.

Aamupäivä on suunnattu lastensuojelun avo- ja sijaishuollon työntekijöille, läheissijaisvanhemmille sekä muille asiasta kiinnostuneille.

Tänä vuonna työkokouksen teemana on hyvän tuen elementit. Niitä käsitellään avaamalla erityiskysymyksiä, jotka liittyvät perhehoidon tukeen, kun lapsen läheinen toimii perhehoitajana.

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Pesäpuun kanssa.

Aika: 25.11.2024 klo 9–12
Paikka: Työkokoukseen on mahdollista osallistua sekä Pesäpuun Helsingin toimistossa (Pohjoinen Hesperiankatu 15 A 11, 00260 Helsinki) että etäyhteydellä. Lähitoteutukseen paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä ja se toteutetaan, jos osallistujia on vähintään 10. Enintään tilaan mahtuu 18 osallistujaa.
Hinta: Ilmainen

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu Pesäpuun toimiston tilaisuuteen 7.11.2024 mennessä täällä.

Ilmoittaudu Teams-työkokoukseen 7.11.2024 mennessä täällä.

Lisätietoa: Hanna Piiroinen, hanna.piiroinen@pesapuu.fi , Paula Ilkka, paula.ilkka@pesapuu.fi ja Anu Lehtosaari, anu.lehtosaari@perhehoitoliitto.fi