Ajoissa kotiin -kampanja tekee perhehoitoa tutuksi jälleen 4.–17.9.2023

Kaksi naista poseeraa kameraan selät vastakkain ja kädet puuskassa.
Tiktok-sossut Maija Haapala ja Camilla Jokela suojelevat syksyn 2023 Ajoissa kotiin -kampanjaa. Kuva: Asta Halmetoja

Perhehoitoliiton vuosittain koordinoima Ajoissa kotiin -kampanja järjestetään tänä syksynä 4.–17. syyskuuta. Kampanjalla rekrytoidaan uusia perhehoitajia ja tiedotetaan perhehoidon mahdollisuuksista yhteistyössä hyvinvointialueiden, järjestöjen ja perhehoitoa tuottavien yritysten kanssa.

Kampanjan teema on tänä vuonna Mahdollisuus asua perheessä. Osallistu kampanjointiin jakamalla Perhehoitoliiton sosiaalisen median kanavilla julkaistua sisältöä ja somettamalla omia perhehoitokokemuksiasi aihetunnisteen #AjoissaKotiin kera.

Kampanjaa suojelevat tänä vuonna Tiktok-sossut Camilla Jokela ja Maija Haapala. Kaksikko vieraili kesällä perhehoitoperheessä ja julkaisee kampanjan aikana videoita vierailultaan. Lue Jokelan ja Haapalan haastattelu Perhehoito-lehdestä tämän linkin kautta.

Voit lukea myös vuoden 2023 kampanjan teemalehden (Perhehoito-lehden numero 4–5/2023) kokonaisuudessaan maksutta Lukusali-palvelussa tämän linkin kautta.

Lisätietoa

Avainsanat: , , , , , , ,