Hanni Salo vahvistaa Perhehoitoliittoa

Nainen katsoo kameraan ja hymyilee.
Hanni Salo. Kuva: Olli Koikkalainen

Perhehoitoliitossa aloitti elokuun alussa uusi työntekijä, Hanni Salo. Lämpimästi tervetuloa!

Hankesuunnittelijaksi palkattu Hanni Salo on koulutukseltaan filosofian maisteri. Hän on valmistunut äidinkielen opettajaksi ja suorittanut lisäksi muun muassa sosiolingvistiikan jatko-opintoja ja uraohjauksen erikoisopinnot. Järjestökentän työkokemusta häneltä löytyy muun muassa kehittämishankkeista.

– Lisäksi olen tehnyt monipuolisia koulutukseen, valmentamiseen ja viestintään liittyviä töitä. Olen iloinen saadessani palata hankemaailmaan Perhehoitoliitossa ja päästessäni kehittämään ikäihmisten perhehoitoa, hän sanoo.

Salo työskentelee Perhehoitoliiton uudessa, kolmevuotisessa Kodista kotiin -hankkeessa, jossa kehitetään ikäihmisten, perhehoitajien ja perhehoitopaikkojen yhteensovittamisen toimintamallia. Salon päävastuisiin kuuluvat hankeviestintä, arviointi- ja seurantatiedon kerääminen ja käsittely sekä hankeraportointi. Työsuhde on määräaikainen ja kestää 31.5.2026 saakka.

Hanni Salon työpiste sijaitsee Perhehoitoliiton Jyväskylän toimistolla. Hänen ja Perhehoitoliiton kaikkien muiden työntekijöiden yhteystiedot löydät tämän linkin kautta.

Avainsanat: , , , , ,