Neljä poikaa halaa pöydän ääressä. Neljä poikaa halaa pöydän ääressä.

Verkkokauppa

Perhehoito-lehti: Vuosikerta kestotilauksena

Perhehoito on jo 40 vuotta ilmestynyt aikakauslehti, joka kertoo ajankohtaisimmat uutiset ja tarinat sijaisvanhemmuudesta ja muista perhehoidon muodoista – ihmisläheisesti, ratkaisukeskeisesti ja arjen näkökulman huomioiden. Lehti tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kurkistaa perhehoidon arkeen, joka tapahtuu pääasiassa yksityiskotien seinien sisäpuolella.

Perhehoito-lehti on suunnattu sijaisvanhemmille ja muille perhehoitajille, sote-alan ja lastensuojelun ammattilaisille ja asiantuntijoille, hyvinvointialueiden päättäjille sekä kaikille monimuotoisesta perhe-elämästä kiinnostuneille. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa sekä painettuna että digitaalisena näköislehtenä.

Tutustu tarkemmin lehteen ja sen juttusisältöihin tällä sivulla. Tilaamalla lehden tuet Perhehoitoliiton toimintaa!

Tilaa Perhehoito-lehden printtilehden vuosikerta (4 numeroa) kestotilauksena suoraan kotiin kannettuna hintaan 62 euroa (sisältää arvonlisäveroa 10%). Kestotilaus jatkuu ilman eri uudistusta, kunnes tilaaja toisin ilmoittaa. Uuden tilausjakson hinta on kulloinkin voimassa oleva. Tilaus voi alkaa missä vaiheessa vuotta tahansa.

Tilaa sähköpostitse: laskutus@perhehoitoliitto.fi

Tilaa puhelimitse: 040 310 1440.