Perhehoito-lehti

Perhehoito on jo 40 vuotta ilmestynyt aikakauslehti, joka kertoo ajankohtaisimmat uutiset ja tarinat sijaisvanhemmuudesta ja muista perhehoidon muodoista – ihmisläheisesti, ratkaisukeskeisesti ja arjen näkökulman huomioiden. Perhehoitoliiton julkaisema lehti tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kurkistaa perhehoidon arkeen, joka tapahtuu pääasiassa yksityiskotien seinien sisäpuolella.

Perhehoito-lehti on suunnattu sijaisvanhemmille ja muille perhehoitajille, perhehoitajuutta harkitseville, sote-alan ja lastensuojelun ammattilaisille ja asiantuntijoille, hyvinvointialueiden päättäjille sekä kaikille monimuotoisesta perhe-elämästä kiinnostuneille.

Perhehoito-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa sekä perinteisenä paperiversiona että digitaalisena näköislehtenä Lehtiluukku-palvelussaTilaamalla lehden tuet Perhehoitoliiton toimintaa! Katso tilausvaihtoehdot täältä.

Tutustu lehden artikkeleihin ja kolumneihin maksutta tämän sivun alaosassa. Lehden koko sisällön saat käyttöösi tekemällä tilauksen.

Perhehoito-lehden ilmoitustilat verkko-, printti- ja näköislehteen myy PK-Saari Oy / Minna Hörkkö, puh. 040 745 5560ilmoitusmyynti@perhehoitoliitto.fi. Ilmoitushinnat  ja -koot löydät lehden mediakortista (pdf-tiedosto).

Iäkäs nainen istuu olohuoneen nojatuolilla, hymyilee ja katselee lattialla makaavaa koiraa.

Yhteistä arkea, leipomista ja karaokea – Tällaista on ikäihmisten lyhytkestoinen perhehoito

Etelä-Savossa perhehoitoa saa yli 1 400 ikäihmistä, mikä on enemmän kuin millään muulla hyvinvointialueella. Kun perhehoitoa osataan tarjota riittävästi ja oikeaan…

Neljä ihmistä sauvakävelyllä vehreässä luonnossa.

Perhehoidon voima on yhteisö

Kunnoltaan heikentyneillä iäkkäillä on liian vähän mahdollisuuksia kokea yhteisöllisyyden iloja. Perhehoidossa hekin voivat kuulua yhteisöön, professori Sirkka-Liisa Kivelä kirjoittaa kolumnissaan….